dålig uppdatering

Hejsan , jag har inte skrivit på länge och det e jue konstigt , men nu kommer jag inte kunna skriva hela tiden för jag kommer mest va ute och spela fotboll och typ va med kompisar , men såklart skriver jag ngra inlägg!
Idag har jag varit ute och igår oxå , SKIT SKÖÖÖNT! nyss kom jag hem va och köpte godis för ikväll och sen så spelade vi fotboll jag och natta med massa andra kompisar :)
SKIT KUL! saknar natta skit mkt , det va kul att kunna prata ut med henne och liksom säga vad jag tycker , nu känns det mkt mkt skönare! nej nu ni ska jag typ äta mitt söta godis och se på tv lr ngt!

PUSS

Kommentarer
Postat av: S A R A

godis

2008-04-19 @ 20:23:26
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0