Bilder kommer snart

... ni ser rubriken bilderna kommer strax jag ska bara ladda upp dom på datan och skicka in :) joo idag regnade det jue och inget stoppar mig så jag tog massa foton , ett blev skit snyggt så jag ska skicka in det snart , Idag köpte jag två svarta pappren och ett med mönster det ska blir som en secen där jag kan ta massa foton :)
kan visa hur det ser ut sen :) sen så har jag köpt en kofta från gina tricot det kommer ingen bild idag på den , :/
jag kanske skickar in en dag om ni e intresserade .. 
Melinda älskade min blogg och ville att jag skulle fixa hennes så aa aleks gjorde det :)
som jag säger i varje inlägg KOMMENTERA !,
nej nu ska jag ladda upp bilder sen kolla på tv , orkar inte va vid datan hela tiden!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0