tisdag ;)

Hejsan bloggisar.
Äntligen börjar gossip girl som jag har väntat på skit länge.
Den ser ut att vara bra, min syster har läst boken och hon säger att den är bra , så vrf inte se serien haha
joo som sakt börjar gossip girl 20.00 på kanal 5.
Låt mig berätta lite om min dag , idag har jag pluggat och vart i skolan , jag kom nyss hem jag var ute med mina kompisar , vi hade jätte kul sen så provade jag en ny sak som heter majs i mugg det e verkligen jätte gott. Jag tror att jag ska köpa det nu haha ist för milkshake som jag varr beroende av förr. Majs i mugg e också gott , nyttigt och smakfullt :)
prova om det finns där ni bor. :)
Jag har SO prov på torsda jag vill verkligen inte ha det , det känns jobbigt att ha prov hela tiden ,
Hoppas på att det inte blir svårt , men jag kan det mesta så jag har inget att oroa mig för . haha
jag skriver mkt ida för jag vet inte om jag kommer skriva imrn men jag ska se


image48image49
/ A,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0