onsdag.

hejs svejs alla ,
jag har precis pluggat på mitt SO prov , jag kan redan allt men endå alltid bra att plugga lite mer :)
Idag var dagen okej , jobbig som alla dagar men endå rolig , vi slutade mkt tidigare idag för att vi inte hade spanska det va inställt. Skönt vare faktiskt , man slapp att sluta kvart i tre , så ist slutade vi kavrt i två! ,
Jag orkar inte med skola mer ,och när man tänker på att det är sportlov om 4 veckor så äre iimage52ngen ide att klaga på skolan för man kommer vänta länge till ,
 Idag lämnade jag in mitt svenska arbete, det vart rätt så häftigt , min kompis tyckte det.:)
och jag ska tacka min pappa det va han som skrev ut mitt arbete på sitt jobb och lämnade det imorse och skjutsade mig till skolan , TACK PAPPA ! :) (L)
hoppas ni har haft en bra dag och hoppas ni gillar min blogg den kanske inte e så intressant men jag försöker göra den lite mer intressantare. haha ,
idag skickar jag säkert in en outfit eller någon bild så , och såklart skriver jag senare igen eller något sånnt :)
ha det så bra alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0