min underbara syster<3

Marija , du har alltid funnits där för mig och alltid vart den som är ärlig och säger hur det är och hur jag ska göra , det e just därför jag älskar dig så mkt.image36
Näru har det som svårast skaru alltid veta att                                                                                                           
jag finns här för dig,
du är den som gör min dag till den bästa ever ,
kommer aldrig någonsin kunna klara
mig själv utan dig är jag tom och ensam ,
du gör mig glad. Vissa skriver sådant här för att kompisen
eller någon ska tycka om den mer eller så ,
men dom här orden kommer rakt ut ur hjärtat!
och marija du är min riktiga syster och du får
aldrig glömma mig den som älskar att prata och
den som alltid brukade trötta ut dig med allt
snack . Alla har en skyddsängel och jag har dig.
Nu hoppas jag du förstår hur mycket jag älskar dig ! :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0