Lördaay :)

hejsan svejsan igen , :)
nu är jag hemma igen , jag var ute med min kompis , eller hemma hos henne oxå ,
kul vare faktiskt ,;)
min syster är jue i stan och har hittat mina söta converse , vita :) och hon har köpt dom, jag ska ha dom everyday :)
läääängtar tills att få bara ha dom :) ,
Annars har min dag vart bra , och ja tror att det e min bästa dag på det här året :) alltså 2008 som sakt :)
men det kommer säkert bli bättre dagar , hoppas det..
Juste jag ska kanske börja i basketlaget i skolan , vi ska bilda ett tjej lag , kuuligt! :)
ja gillar basket , det är roligt att spela.
och ja behöver kondition, men men skit i det nu . Snart ska jag äta pizza naaaaajsigt va ?
hahaha , men nu ska jag dra , ha det bra ,
jag lovar att skicka in ngt senare , pussar & kramar

image39
/ A,-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0