fredag :)

Hejsan , ♥ :)
jaa nu var det äntligen fredag ,
Känns skönt med helg , kunna sova länge haha , Idag så har jag inte gjort ngt speciellt , vart hemma och sen så gick jag med min syster och köpte chips , sen så har jag ätit middag med mamma , pappa och min syster som vanligt alla fredagar så äre familje middag:) , då kan man passa på att fråga mamma om massa med saker , eller både med mamma och pappa. annars har jag inte gjort ngt särskillt , :)
Imorgon ska jag nog va med nathalie vi ska nog hitta på ngt kul , men jag längtar tills på söndag , för jag ska bada med min syster , nathalie och min syrras kompis sandra, haha me love to bada .. haha ,
Nu ska jag nog kolla lite till på tv , sen skickar jag in lite kläder eller så , jag måste hitta ngt snyggt , sen så ska ja skicka in det jag inte kunde skicka in imrn eftersom bloggen va lite konstig och jag orkade inte kämpa , men ja skickar in det sen :)

/ A,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0