Converse<3

Hej allihopp,
nu e jag själv hemma för mamma jobbar pappa gick ut en sväng farmor med och min syster är i stan.
Hon sa att hon hade sett ett par Converse som jag vill ha fast lite biliggare , :)
Jag hoppas att hon köper dom för ja drömmer om dessa skor! ,
och såklart så laddar jag upp en bild så ni får se mina underbara skor , och jag ska meddela er om hon kommer hem med dom :) !
annars har allt vart bra hitills och jag e på bra humör , snart ska jag ut med en kompis , vi ska kolla på Bikinisar , för vi ska bada imrn , KUUUL :D haha , men jag ska inte skriva för mkt nu för jag måste gå och klä på mig :) jag tror att jag ska sno något från min systers garderob :)
alltid lika kul, ;P ♥

image38


/ A ,-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0