lördag , längesen :)

hejsan alla , jag skrev inte igår för jag gjorde massa med saker och var skit trött ,för jag sprang så mkt igår på gympan , :) annars e allt bra , jag gick med mamma till frissan ida och jag träffade min kompis som ska åka till fjällen imrn så vi tänkte ses innan ,
vi hade kul men jag va så trött att jag inte va på humör ,
Jag prova svart nagellack idag, det var snyggt , hade tänkt köpa det jag kan inte alltid ha rött och mörka färger är
inne nu. Igår va min dag oxå bra som vanligt , veckan var bäst för semir inte va i skolan haha.
Just nu kollar jag på kanal 5 det är en film som heter "Bring it on" , jag har för mig att jag har sett den . men e inte säker så jag ser den igen. :)
Jag hjälper oxå min syster som ska fixa sig hon ska på fest , jag skulle aldrig gått på fest nu , för vädret här i haninge är förfärligt , haha men hon är alltid på humör för fest! , :)
men jag har faktiskt inte mkt att skriva , så det får räcka för idag , jag skriver mer imrn! ,

image57

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0