nytt inlägg :)

Heellloooo!
vilket väder regn och snö :( neej nu asså blir jag sur , vrf ska det vara snö i april? :O
hoppas det blir fint på fredag för då e jag med ngra kompisar och hoppar på michelles studsmatta :) haha
Nu sitter jag här och snackar lite på msn :) och äääntligen har jag fått goda nyheter , ska kanske få en ny mobil! YEEES, min e lite konstig när jag ringer sen är kameran inte så bra, men äääntligen ska jag få k660i hehe :)
den e så fin så fin :) annars idag en vanlig dag med samma vanliga humör :) ni vet aleksandra humöret :)
en dag ska jag skicka in en bild på mig :) en riktigt gaaaaleeeen bild hahahah :)
nej nu ska jag hjälpa melinda att reda ut en sak :) puuussss

image150
vad tycker ni? ska jag ta den?


Kommentarer
Postat av: Anonym

men alekss så klart att du ska ha den snygga mobilen om du verkligen mååste :)
älskarej

2008-04-09 @ 21:03:43
Postat av: MELINDA DIN BINDA :)

ja du ska ta den, annars tar jag den åt dig , :)

2008-04-09 @ 21:54:42
URL: http://melindda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0