God morgon :)

hejsan allihoppa.. jag vakna för ett tag sen har så jävla ont här vid nacken aaaaj säger jag bara ,det e av allt hoppande på studsmattan igår :) , Igår kväll hade jag skit kul med mina kompisar melinda och ante.. vi snacka lite tsm och sen så lurade vi ante att vi blev jagade av en alkis.. aah han gick på det.. Snart hoppas jag på att min kompis loggar in på msn för vi ska snacka vi skulle nog va en stund idag och ta lite foton å sånna saker :) sen så ska vi nog runt och kolla på lite saker kläder allt möjligt :) men först ska jag med syrran till centrum och kolla på grejjer ska fixa mig snart.. Men nu ska jag fixa mitt stökiga rum.. Igår sa jag ju att jag skulle skicka in en knasig bild men det blev aldrig för den är inte klar än :) men skriver senare runt 4 och då ska jag göra klart bilden :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: MEEELINDA FÖRIHELVETE

HAHAHA SÖTIS DU BA SKRIVER IN ANTE OCKSÅ HAAHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA :)
LÖÖÖÖÖÖÖÖWW YAAAAAAAAAAAAH DU ÄR ALLT GWMN GLÖM ALDRIG, STÄLLER ALLTID UPP FÖREJ , I LÖW U MY PIANOPICASSO.

2008-04-12 @ 20:16:02
URL: http://melindda.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0